ποιοί είμαστε

Πολιτική Επιστροφών

Τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων επιβαρύνουν τον πελάτη μας.

Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.


Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης/ακύρωσης/αλλαγής παραγγελίας:
Το δικαίωμα υπαναχώρησης/ακύρωσης/αλλαγής παραγγελίας δεν ισχύει για τις ακόλουθες περιπτώσεις:
• Σε ειδικές παραγγελίες με σαλόνια, επενδυμένα κρεβάτια, και γενικότερα προϊόντα που παραγγέλθηκαν/κατασκευάστηκαν αποκλειστικά για εσάς, είτε από εγχώριους είτε από ξένους προμηθευτές/κατασκευαστές
• Σε εποχιακά είδη, όπως τα Καλοκαιρινά /είδη θαλάσσης μετά την πάροδο των συγκεκριμένων χρονικών περιόδων.
• Σε προϊόντα που σχετίζονται με την υγιεινή (π.χ. στρώματα, μαξιλάρια κλπ) εφόσον αυτά έχουν αποσφραγισθεί.
• Την προμήθεια αγαθών ή την παροχή υπηρεσιών όπου η τιμή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς τις οποίες δεν είναι δυνατόν να ελεγχθούν και οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης.

Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, σας επιστρέφουμε την αξία των προϊόντων που έχετε αγοράσει (εκτός δηλαδή τυχών εξόδων από υπηρεσίες μεταφοράς που έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφαση σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Έχουμε όμως δικαίωμα να παρακρατήσουμε την επιστροφή του τιμήματος εωσότου λάβουμε πίσω τα προϊόντα ή μας παράσχετε αποδείξεις ότι τα έχετε στείλει σε εμάς. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που έχει καταβληθεί στην εταιρία μας  η αξία του συνόλου της αγοράς από την Τράπεζα, η εταιρία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την σύμβαση μεταξύ του Εκδότη της Πιστωτικής κάρτας και εσάς.

Σε περίπτωση υπαναχώρησής σας θα ευθύνεστε για τυχόν μείωση της αξίας των μόνο ως αποτέλεσμα της διαχείρισης των προϊόντων άλλης πλην εκείνης που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των προϊόντων.

Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Η διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών θα πρέπει να γίνει με βάση την πληροφόρηση που παρέχεται πάνω στην εξωτερική συσκευασία κάθε προϊόντος, καθώς και τις συμπληρωματικές πληροφορίες που παρέχει η εταιρεία και πάντως χωρίς να ανοιχθεί η συσκευασία των προϊόντων και να τεθεί σε λειτουργία το αγαθό. Η εταιρεία είναι πρόθυμη να ενημερώσει τον πελάτη για οποιαδήποτε ερώτηση σχετικά με την φύση και την λειτουργία των προϊόντων παρέχοντας επιπλέον πληροφοριακό υλικό με ηλεκτρονικό ή άλλο τρόπο. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή/και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία.

Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τις παρασχεθείσες υπηρεσίες μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Εταιρεία  έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.

Αλλαγή Προϊόντων

Κάθε αλλαγή θα πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής, με την απόδειξη αγοράς (γιατί μας βοηθάει να σας εξυπηρετήσουμε άμεσα και αξιόπιστα) που συνοδεύει το προϊόν. Τα προϊόντα που θα αλλαχθούν θα πρέπει να επιστραφούν άθικτα, μέσα στη συσκευασία τους, χωρίς να έχουν ανοιχτεί ή συναρμολογηθεί– και τα προϊόντα που θα αγοραστούν θα πρέπει να είναι ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.

Στην περίπτωση αλλαγής όλα τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν τον πελάτη μας.

Ελαττωματικά Προϊόντα

Σε περίπτωση τυχόν ελαττωματικών προϊόντων  κατά την παράδοση σας καλούμε να επικοινωνήσετε με την Welhome.gr, την ίδια ημέρα ή μέχρι και την επόμενη από την ημερομηνία παραλαβής, εφόσον διαθέτετε την απόδειξη αγοράς που συνοδεύει το προϊόν, προκειμένου να ασκήσετε τα δικαιώματά σας όπως αυτά περιγράφονται αναλυτικά κατωτέρω (βλ. ευθύνη πωλητή για πραγματικά ελαττώματα), ήτοι αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων, μείωση τιμήματος ή υπαναχώρηση και εκατέρωθεν επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων και τιμήματος. Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν προσκομιστεί η συσκευασία του (έτσι ώστε να μπορεί να επιστραφεί το προϊόν στην προμηθεύτρια εταιρία) και μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

Για προϊόντα με εργοστασιακή εγγύηση, μπορούμε να σας ενημερώσουμε για το πού θα πρέπει να απευθυνθείτε για την αντικατάσταση ή τη διόρθωσή τους.

Στην περίπτωση επιστροφής των ελαττωματικών προϊόντων, η επιστροφή γίνεται στην εταιρεία με την φροντίδα του πελάτη, ο οποίος είναι υπεύθυνος για την επιστροφή με την πρωτότυπη απόδειξη αγοράς.

Η εταιρεία μας λαμβάνει κάθε δυνατό μέτρο ώστε όλα τα προϊόντα (ανεξαρτήτως είδους) να συσκευάζονται ειδικά και προσεκτικά προκειμένου να φθάσουν σε εσάς χωρίς φθορές. Επίσης η εταιρεία μας γνωρίζει ότι ανάμεσα στα προϊόντα της περιλαμβάνονται και εύθραυστα ή/και ευαίσθητα είδη και για το λόγο αυτό λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα (σε συνεργασία και με τους προμηθευτές και τους μεταφορείς της) ώστε τα είδη αυτά να αποστέλλονται εντός ειδικών συσκευασιών που τα προστατεύουν πλήρως από τυχόν φθορές κατά την μεταφορά τους ή/και την αποθήκευσή τους. Σε πολύ σπάνιες, όμως, περιπτώσεις υπάρχει κίνδυνος κάποιο από τα προϊόντα αυτά να φθαρεί κατά την αποστολή του σε εσάς. Επίσης σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις υπάρχει περίπτωση να παραλάβετε ένα προϊόν με κάποιο ελάττωμα. Για τον λόγο αυτό και ανεξαρτήτως του ως άνω δικαιώματός σας για υπαναχώρηση το οποίο δεν θίγεται, σας καλούμε να ελέγχετε τα προϊόντα κατά την παραλαβή τους.

Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχουν φθορές ή/και κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε καλείστε να μας ενημερώσετε εντός 48 ωρών από την παράδοση επικοινωνώντας μαζί μας στο e-mail info@welhome.gr  ή/και τηλεφωνικά στο 210 590 5000, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση.